Klacht Expedia: onduidelijke voorwaarden autohuur usa expedia

Edwinvan der velde

Expedia.nl geeft geen duidelijke voorwaarden bij het huren van een auto in de VS. In hun overeenkomst vermelden ze dat het mogelijk is dat er extra kosten bij het ophalen van de auto in rekening kunnen worden gebracht. De medewerkers bij het verhuurbedrijf in de VS gaan er vanuit dat de klant geinformeerd is en geven amper antwoord op simpele vragen. Ze kunnen er vanuit gaan dat het vooraf betaald is en je een verkeerd antwoord geven. Bij het terugbrengen van de auto zeggen ze ook niks, ook al vraag je of er nog problemen/nabetalingen zijn dan weten of zeggen ze niks. Ze willen je creditcard nogmaals vast houden en kunnen incasseren wat ze willen, zelfs zonder akkoord van de kaarthouder. Het is bijna onmogelijk om een bedrag terug te halen uit de VS vanuit NL. Het probleem ligt bij Expedia.nl. De voorwaarden zijn niet helder en elke keer anders. Ebookers.nl geeft wel heldere voorwaarden. zij melden dat de auto afgeleverd moet worden met volle tank anders wordt er toeslag berekend.

Ik verwacht dat Expedia.nl zijn voorwaarden aanpast net als Ebookers.nl. Dit voorkomt een boel verwarring betreft hoge nabetalingen. Expedia schuift makkelijk af. Als je de huurovereenkomst hebt gemaakt ben je eigenlijk afhankelijk van een bekwame medewerker bij het verhuurbedrijf in de VS. Tref je deze niet, dan trek je sowieso aan het kortste eind. Hoe ervaren je ook bent als VS-toerist.

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Expedia?