Klacht Expedia: Onterecht in rekening gebrachte kosten graag retour.

Klachtnummer
# 387869
Gebruiker
Cycler
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben...was... vaste klant bij Expedia. Bij mijn laatste reis werden er op het laatste moment onverwachte en niet eerder genoemde kosten in rekening gebracht (+200%). Eerste medewerkster was het met mij eens, dat dat niet kon. Vervolgens klachtenmolen in, veel gebeurd, maar geen oplossing. Werd beloofd, maar sinds een paar weken geen response meer. Telefonisch onbereikbaar, geen response op emails. Ik wil graag het teveel in rekening gebrachte terug ontvangen.

De oplossing

Probleem oplossen en netjes afronden met retour van teveel betaalde.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen