Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Expedia: opgelicht door Expedia en Goldcar
Details
De klacht
Okt 2018 pakketreis via Expedia incl autoverhuur.bij aankomst moest er € 18,50 betaald worden omdat Goldcar zelf de auto moest aftanken + € 53,00 borg voor de brandstof
Auto afgetankt afgeleverd en niets terug ontvangen
Hierover ben ik sinds Nov 2018 in gesprek met expedia en heb ik in Juli 2019 begrepen dat Expedia uit coulance overwegingen de € 18,50 terug betaald.
De € 53,00 voorgeschoten brandstofgelden dus niet.
In de 8 maanden discussie hierover heb ik meerdere keren bewijzen aan moeten leveren (en uiteraard gedaan) en moet je elke keer weken wachten voor weer een oppervlakkig antwoord welke getypt word zonder te lezen.
Volgens Expedia geniet je als Goldmember een betere klantenservice wat pertinent onwaar is!
Het lijkt er meer op datze je als Goldmember liever kwijt dan rijk zijn!
De oplossing
Betaalde geld terug betalen en eigenlijk zou een genoegdoening op zijn plaats zijn.Er is door mij overigens ook meerdere keren aangeboden om het bedrag in punten uit te keren zodat het misschien wat makkelijker is...
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.