Klacht Expedia: Overnachten in hutje ipv hotel

Ronald

Deze vakantie was door dit "hotel" een totale teleurstelling, totaal verpest!

Ten eerste is dit geen hotel maar een jongerencamping! Als je een hotel boekt IN Rome en je komt vervolgens hier terecht? ronduit belachelijk! Het is namelijk nog ong 2 uur reizen naar het colloseum, je zit namelijk NIET in Rome. Verder zijn we in een hutje geplaatst wat er hetzelfde uitziet als mijn tuinhuisje. Het is een hokje van 2 meter bij 2 meter met alleen een 2-persoons bed erin. Verder een lamp, 1 stekker en een wandplankje. Je kan je kont er nog niet keren. Daarnaast heb ik 's nachts niet kunnen slapen door een allergische reactie van het bed. Ik kon niet slapen omdat ik geen lucht kreeg. Een soort continue astma aanval, terwijl ik geen astma heb.

Deze vakantie heeft er voor gezorgd dat ik komende jaren niet meer op vakantie hoef. Wat een rot tijd heb ik daar gehad zeg!

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Expedia?