Klacht Expedia: Pre autorisatie door Expedia door misleidend advies 'het over een paar minuten weer te proberen', als afronden niet lukt

Johan P

Deze ervaring gaat over Expedia. Toen de autorisatie van de betaling van de boeking niet lukte kwam er een melding vragen om over enkele minuten weer te proberen de betaling af te ronden. nkele malen herhaald. Ondertussen hebben ze meerder pre autorisaties uitgevoerd op mijn creditcard waardoor mijn bestedingsruimte in dit geval voor bijna 1200 euro is gebruikt. volgens Rabocard helpdesk kan dit wel maximaal 10 werkdagen duren alvorens dit er weer af is. Expedia heeft het zelf over 24-72 uur. Het wordt weliswaar niet afgeschreven maar je bestedingslimiet is vanaf dat moment totdat dit is opgeheven in ons geval met bijna 1.200 euro verlaagd. Een walgelijke response van Expedia. Ik adviseer iedereen NOOIT meer te boeken via Expedia. Volgens de helpdesk van de creditcardcompany komen er veel klachten over Expedia, maar zij zeggen er niets aan te kunnen doen. Expedia in de ban! Hopelijk dat ze zoveel klanten verliezen dat ze tot inkeer komen en deze schandelijke service gaan verbeteren.

Direct de pre autorisatie opheffen. Ik vind dit misbruik maken van iemands creditcard(ruimte) en ga met mijn advocaat bekijken of het zinvol is aangifte te doen tegen Expedia wegens oneigenlijk gebruik c.q. misbruik van de ruimte op mijn creditcard. Ik vind dit crimineel gedrag. Ook heb ik inmiddels Kassa ene Radar aangeschreven (helaas door de zomervakantie verwacht ik pas na de vakantie een reactie). En excuses zou op zijn plaats zijn. Ik krijg een reactie dat ze het mailadres niet konden vinden waarop de reis was geboekt (die stond als ze naar beneden zouden scrollen in de voorgaande mail). Ik kreeg een volstrekt nietszeggend en bijna arrogante reactie. ik boekte mijn zakenreizen via Expedia, maar dat is nu wel voltooid verleden tijd, en ik heb mijn 3 compagnons geinformeerd, alsmede onze business partners die ook Expedia gebruikten.Expedia zal dit gaan merken. Met 1 van onze zonen ga ik kijken of ik via Facebook Expedia kan aanpakken. Tenzij ze excuses aanbieden en dit aanpakken.

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Expedia?