Klacht Expedia: Refund niet terug krijgen

Klachtnummer
# 113863
Gebruiker
Robert126
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het overlijden van mijn Oma helaas mijn reis moeten annuleren. Tot mijn verbazing zou ik pas na 12 weken het geld terug krijgen. Refund was bevestigd omdat het om overlijden ging.
U voelt hem al aankomen.. na 12 weken.. geen geld. NUL euro. Na zowel gebeld, gemaild als social media ingezet te hebben. Nog steeds geen geld. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Telkens beloven maar niks nakomen. Diep en diep triest.

Voor mij nooit meer Expedia. Mensen.. kijk uit met deze maffia organisatie!!

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen