Klacht Expedia: Refund on cancellation not given

Klachtnummer
# 475826
Gebruiker
pranayrao
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We booked a trip through Expedia pre Corona. As the airline Lufthansa cancelled the flight, we were due for a refund. The airline told us that only expedia can process the payment. We called expedia on 14th July and were told the money will be refunded in 6 weeks. Now when we call back they say that Lufthansa hasn't responded to their emails. No one from their team informed us this.

De oplossing

I want the company to get the money which the airline says is due to us back for us.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen