Klacht Expedia: Terugbetalen geannuleerde vlucht Transavia - Expedia

Klachtnummer
# 482707
Gebruiker
Hanke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor mijn geannuleerde vlucht van eind april zegt Transavia het betaalde bedrag op 13 juni aan het reisbureau te hebben betaald. Expedia zegt te wachten op een notificatie van Transavia. Dat is telkens weer hetzelfde antwoord van Expedia. Het duurt mij nu echt te lang.

De oplossing

Graag wil het bedrag z.s.m. terugbetaald krijgen van Expedia.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen