Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Expedia: Veel hogere prijs berekend door boeking via Expedia. Daarnaast heel slechte service/
Details
Klacht
Waardeloze service. Boeking niet goed overgenomen. Een extra kussen voor twee personen. Een tweede erbij kon niet. Beheerster stond te roken en was niet echt aanspreekbaar.Kamer was vies en stoffig. Slierten hingen aan de muur. Geen airco.
Bij andere Campanile in Reims Bezannes wel.
Betaalde 115 !! euro. Prijs klopt niet met wat op desk werd gepresenteerd. Was 85 euro. Dus 30 euro goedkoper.
Ook via Campanilesite was de kamer aanmerkelijk goedkoper 70 euro.
Eens maar nooit meer in dit hotel.
Gewenste oplossing
Restitutie van het prijsverschil ad. 30 euro. Daarnaast verontschuldigingen over slechte serviceBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.