Klacht Expedia: via mail toezegde refund wordt niet op rekening gestort

Klachtnummer
# 393586
Gebruiker
werdens1969
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ivm annulering hotel dat op de site van expedia nog beschikbaar was, maar door hotel geanulleerd werd na betaling en meer dan 2.5uur aan de telefoon gezeten, werd mij telefonisch en per mail toegezegd dat ik 49.99 terug gestort zou krijgen op mijn rekening. na meerder keren via de mail en telefoon contact te hebben gezicht, heb ik het geld nog steeds niet ontvangen. Gebeld met klantenservice werd mij gezegd dat ik geen geld terug gestort zou krijgen omdat ze me een ander hotel bezorgd hadden, ik heb uitgelegd dat dit niet was voor de annulering maar omdat ik meer dan 2.5uur aan de telefoon gezeten heb en dat in de mail van 5-9 bevestigd wordt dat het geld al onderweg is naar mijn rekening, nou het is nu 1-10 en heb nog steeds geen geld, 18-9 contact gehad, formulier zou ingevuld worden tot uitbetaling en 25-9 zou ik terug gebeld worden, beide niet gebeurd, niet teruggebeld en nog steeds geen geld, zie hieronder:

Op wo 4 sep. 2019 10:52 schreef :
Beste mevrouw Werdens,

Bedankt voor het mailen met Expedia.nl.

Ik begrijp uit uw email dat u een refund moest krijgen van €49,99 omdat de hotel geannuleerd was.
Onder de reisplannummer 7460458121661 kan ik inderdaad zien dat de boeking geannuleerd was.
Deze wordt op uw rekening teruggestort.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,

Tirviënna
Support team https:www.expedia.nl

Gewenste oplossing

Zorgen dat de belofte gemaakt door Expedia om 49.99 terug te storten gebeurd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen