Klacht Expedia: Waarom laat Expedia het nu afweten????

Klachtnummer
# 436219
Gebruiker
GENTO500
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor 6 mei hebben wij een pakketreis geboekt met Expedia naar Mallorca.
De transfer is al geannuleerd en zouden wij ons geld terug krijgen: is nog niet gebeurd. De vliegreis met Vueling is geannuleerd; daar krijgen wij een voucher voor. Is prima, maar op 7 april stond het bedrag voor de Voucher, hoger als 9 april. We zouden nu een Voucher krijgen voor het laagste bedrag. Wij hebben het hogere bedrag voor de vliegreis betaald, dus minder in waarde is de Voucher. Als ik Expedia wil bereiken om dit te bespreken: telefonisch niet bereikbaar. Mail wordt niet beantwoord. We zijn al vaker met Expedia op reis geweest en toen verliep alles prima, maar dit is echt balen. Wat moeten we nu.

De oplossing

Contact met mij opnemen, om alles fatsoenlijk te regelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expedia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen