Klacht Expedia: Wat te verwachten van de hygiëne in een tweesterren hotel?

Karen

Op 27 juli jl. boekte ik bij Expedia een reservering bij het tweesterren Hotel de la Basse Sambre in Charleroi van 29 juli tot 5 augustus jl. Wat mijn vriend en mij bij aankomst direct opviel was dat de kamer niet schoon was. Daarom besloten we onze accommodatie een flinke schoonmaakbeurt te geven., vooral omdat we 7 dagen zouden blijven. Na de schoonmaakactie hadden we - zo dachten we - de kamer goed op orde. Gedurende de week kregen wij echter allebei bulten. We dachten aan muggen, maar bij terugkeer stelde een arts vast dat het om beten van bedwantsen ging. Zij raadde ons aan ons huis grondig te reinigen tot aan het stomen van meubilair aan toe. De enige plaats waar we de bedwantsen opgelopen kunnen hebben is Hotel de la Basse Sambre. Terugblikkend hebben we geen goed gevoel aan onze boeking overgehouden. Of moeten wij onze verwachtingen van een tweesterren hotel bijstellen?

Mijn voorstel aan Expedia is om mij de helft van de reissom terug te geven. Verder raad ik Expedia aan dit hotel niet meer aan te bieden, tot het moment dat het probleem met de bedwantsen is opgelost.

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!