Klacht Expedia: Zeer slechte klantenservice van Expedia

ach kuhl

Zaterdag 10 februari bleek bij aankomst op Sal (Kaapverdië) de door ons bij Expedia geboekte accommodatie niet beschikbaar / te bestaan. Derhalve hebben wij diverse telefoongesprekken met Expedia Nederland en Amerika moeten voeren om toch onderdak te krijgen. Helaas kon Expedia voor ons geen goede oplossing verzorgen. De door Expedia afdeling 'herplaatsing' aangeboden vervangende accommodatie was absoluut niet van gelijk niveau. Gelukkig kon de receptioniste bij de accommodatie ons wel aan een vergelijkbare accommodatie helpen. Die hebben wij uiteraard geaccepteerd nadat we met de Engelstalige medewerker van Expedia hadden besproken dat de door ons betaalde huurprijs direct zou worden terugbetaald.

Wij zijn zeer teleurgesteld in de werkwijze van Expedia. Uit het dossier blijkt dat al de dag voor vertrek bleek dat onze accommodatie niet bevestigd was bij Expedia, desondanks werden wij simpelweg op reis gestuurd met de mededeling dat we maar moesten bellen als er problemen waren.... De telefoongesprekken die wij vanuit Sal voerden waren er naar ons idee meer gericht op ons uit te leggen dat de accommodatie fout was (in plaats van Expedia) dan ons te helpen.

Graag willen wij zo spoedig mogelijk de door ons gemaakte extra kosten (telefoon) tezamen met de door ons betaalde huurprijs zo snel mogelijk op onze rekening zien. Los van een ontvangstbevestiging van de klacht heeft Expedia niet gereageerd, behalve met een mail om de accommodatie
te beoordelen….

Zo spoedig mogelijk terugbetaling.

Wij vinden dat Expedia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Expedia?