Wij vinden dat Experian hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Experian: Fout corrigeren meer niet.
Details
Klacht
Goedemiddag,Wij wilde verhuizen en kregen van de woningbouw/makelaar te horen dat wij worden afgewezen omdat er volgens experian een post open staat bij Kpn die nog niet is opgelost.
Goed ik contact opgenomen met Kpn want ik wilde wel weten wat dit dan was want naar mijn mening staat er helemaal niets open bij Kpn en inderdaad mijn gedachte liet mij niet in de steek dit klopte er staat inderdaad op mijn naam helemaal niets open, dit is door meerdere afdelingen en medewerkers bekeken en bevestigd.
Wat te doen om deze negatieve betalingservaring die dus helemaal niet gegrond is te laten verdwijnen/verwijderen.
Als ik u was zou ik als bedrijf zijnde eerst goed u werk doen en dan registreren, want dit is nu ten nadelen van ons, door een fout bij u worden wij nu afgewezen en komen wij niet in aanmerking voor het aangeboden huis (Bedankt) toppers.
Herstel dit even !!!!!
Met vriendelijke groet,
Gewenste oplossing
Hun fout weg halen bij mij en hun administratie beter op orde houden, scheelt een hoop ellende.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.