Klacht Experian: na 7 jaar afgewezen voor abonnement telefoon

Klachtnummer
# 63737
Gebruiker
Kirsten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo, ik wilde een nieuwe abonnement aanschaffen voor mijn mobiel. Ik heb van experian een brief ontvangen dat ik op 02-05-2007 een keer niet betaald heb en dus een schuld of iets gehad heb. (dat staat er allemaal niet bij genoteerd). Wel heb ik het toestel meteen al betaald toen ik het bestelde en moet er via een mail achter komen dat ik ben afgewezen. De reden moest ik maar vragen bij de provider. Ik heb het toestel besteld via GSMwijzer.nl. zij verwezen mij door naar experian. Daar kreeg ik te horen via een keuzemenu dat als ik ben afgewezen, ik moet wachten op de brief met de reden van afwijzing. Deze heb ik vandaag op mijn deurmat gevonden. Er staat niet duidelijk omschreven tot wanneer deze schuld liep. Ik ben al 4 jaar trouwe klant (zonder wanbetalingen) bij KPN. Niks aan de hand, en nu word ik afgerekend op iets van 7 jaar geleden. Naar mijn weten ben je na 5 jaar BKR uit het systeem. Hoe kan dit??

Gewenste oplossing

Ik heb een betaling voor het toestel gedaan. Ik hoop dit ook binnen 10 dagen terug te hebben op mijn rekening als ze mij dan ook daadwerkelijk afwijzen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Experian hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Experian?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen