Klacht Experian: Ontrechte registratie bij Experian.

Klachtnummer
# 400536
Gebruiker
Saida
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er is ten onjuiste een registratie van mij gemaakt als wandbetaler.
Ze geven aan dat ik 2 abonnementen zou afgesloten hebben bij KPN en Telfort. ik heb contact gehad met beide leveranciers en informatie opgevraagd. Zij hebben mijn informatie verstrekt. Het blijkt dat de gegevens die zij hebben niet overeenkomen met mijn daadwerkelijke gegevens. Zoals het adres waar ik niet woonachtig was en het telefoonnummer en emailadres en tenslotte het bankrekeningnummer. ik heb aangeven dat ik niet de gene was die het abonnement heeft afgesloten. Ik heb ze verzocht om de registratie te verwijderen maar beide leveranciers geven aan dat ze niets voor me kunnen betekenen. dit zorgt voor belemmeringen bij het overstappen naar een andere leverancier aangezien ik een waarborgsom moet betalen. daarnaast zou de registratie voor 8 jaar blijven gelden bij Experian ten onrechte.

Gewenste oplossing

Mijn registratie opheffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Experian hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Experian?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen