Wij vinden dat Experian hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Experian: Ontrechte registratie bij Experian.
Details
Klacht
Er is ten onjuiste een registratie van mij gemaakt als wandbetaler.Ze geven aan dat ik 2 abonnementen zou afgesloten hebben bij KPN en Telfort. ik heb contact gehad met beide leveranciers en informatie opgevraagd. Zij hebben mijn informatie verstrekt. Het blijkt dat de gegevens die zij hebben niet overeenkomen met mijn daadwerkelijke gegevens. Zoals het adres waar ik niet woonachtig was en het telefoonnummer en emailadres en tenslotte het bankrekeningnummer. ik heb aangeven dat ik niet de gene was die het abonnement heeft afgesloten. Ik heb ze verzocht om de registratie te verwijderen maar beide leveranciers geven aan dat ze niets voor me kunnen betekenen. dit zorgt voor belemmeringen bij het overstappen naar een andere leverancier aangezien ik een waarborgsom moet betalen. daarnaast zou de registratie voor 8 jaar blijven gelden bij Experian ten onrechte.
Gewenste oplossing
Mijn registratie opheffen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.