Klacht Experience Events: Onvriendelijk / niet behulpzaam

Elesto

Van mijn zusje een rit in een Aston Martin cadeau gekregen.

Ik heb tot 3 keer toe een datum ingepland volgens hun eigen agenda terwijl die datum helemaal niet beschikbaar zou zijn. Al die keren dus ook vrij gevraagd op mijn werk en de vrije dagen later weer ingetrokken. Nu had ik de datum 20 juni staan en heb ik 3 dagen geleden gevraagd wanneer het tijdstip van de rit bekend zou zijn en heb pas op die e-mail een tijd terug gekregen. Het gaat om 17:30 uur. Had de hele dag vrij gehouden maar door omstandigheden kan ik niet op dat tijdstip en heb Experience Events hier netjes van op de hoogte gebracht. Dit kunnen ze niet kosteloos omzetten maar willen daar weer een bedrag voor rekenen. Ik twijfel hierover en vraag me af wat er gebeurd als ik besluit helemaal niet meer te gaan. Ik wilde namelijk mijn rit vast laten leggen op video en heb hier ook al €25,00 voor betaald. Storten ze dit dan terug ?! In ieder geval zeer spijtig hoe dit allemaal verloopt. Totaal niet klantvriendelijk of bereid te helpen.

Mvg,

Elroy Timmers

Compensatie of vervangend product
Ik heb nooit gereden en dit moeten uitbesteden aan een ander.

Experience Events
    Beste Elroy Timmers,

Excuses voor de late reactie hierop.

Ik zie dat u gelukkig wel de rit hebt kunnen maken in de Aston Martin op 8 juli.

De agenda's werken we handmatig bij omdat we van vele kanten inschrijvingen moeten verwerken. Dit is vrij lastig te automatiseren.
    Hierdoor kan het voorkomen dat er wel een datum beschikbaar is op het moment van de inschrijving
    We proberen ook alle mails binnen 48 uur te beantwoorden.Hierbij worden de eerste inschrijvingen als eerste verwerkt. Zeker een maand van tevoren zijn er al veel dagen die volgeboekt zijn.

Wij geven bij de bevestiging altijd aan dat we ongeveer een week voor deelname de tijden doorgeven. Deze is verstuurd op 14 mei bij deelname op 20 mei.

Aangezien we werken met een volle planning en de mogelijkheid bieden tot het afsluiten van een annuleringsverzekering kunnen we helaas dit niet twee dagen van te voren kosteloos verzetten.

Ik zie in de planning dat u voor de video € 20,- hebt betaald wat uiteraard volledig een keuze is en geen verplichting. Maar u hebt gewoon de mogelijkheid om dit niet bij ons af te nemen.

Wat betreft de tijd die u niet kon zie ik ook dat we u tegemoet zijn gekomen om kosteloos een voorkeurstijd toe te voegen.

We hopen in ieder geval dat u alsnog heeft genoten van uw rit in de Aston Martin.

Mvg,

Aston Martinwens

Ook een klacht indienen over Experience Events?