Klacht Experience Events: Onvriendelijk / niet behulpzaam
Details
Klacht
Van mijn zusje een rit in een Aston Martin cadeau gekregen.
Ik heb tot 3 keer toe een datum ingepland volgens hun eigen agenda terwijl die datum helemaal niet beschikbaar zou zijn. Al die keren dus ook vrij gevraagd op mijn werk en de vrije dagen later weer ingetrokken. Nu had ik de datum 20 juni staan en heb ik 3 dagen geleden gevraagd wanneer het tijdstip van de rit bekend zou zijn en heb pas op die e-mail een tijd terug gekregen. Het gaat om 17:30 uur. Had de hele dag vrij gehouden maar door omstandigheden kan ik niet op dat tijdstip en heb Experience Events hier netjes van op de hoogte gebracht. Dit kunnen ze niet kosteloos omzetten maar willen daar weer een bedrag voor rekenen. Ik twijfel hierover en vraag me af wat er gebeurd als ik besluit helemaal niet meer te gaan. Ik wilde namelijk mijn rit vast laten leggen op video en heb hier ook al €25,00 voor betaald. Storten ze dit dan terug ?! In ieder geval zeer spijtig hoe dit allemaal verloopt. Totaal niet klantvriendelijk of bereid te helpen.
Mvg,
Elroy Timmers
Gewenste oplossing
Compensatie of vervangend product- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.