Klacht Experience Gifts: Afspraak wordt niet gemaakt.

Klachtnummer
# 25667
Gebruiker
Guus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin vorig jaar kreeg ik van mijn vrouw een cadeaubon van "Experience Gifts" voor indoor skydiven die op 15 maart dit jaar zou verlopen. Deze heb ik in juni vorig jaar op de website verzilverd en kreeg vervolgens een mail met daarin de mededeling te bellen met het bedrijf om een afspraak te maken.

7 maart dit jaar besloot ik te bellen. Ik kreeg het antwoord dat ik een email met mogelijke data moest sturen. Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan.
11 maart kreeg ik een email met daarin het verzoek om de fysieke bon te sturen met alweer mogelijke data voor een afspraak. Ook dit heb ik per ommegaande gedaan.
8 april had ik nog steeds geen reactie en dus heb ik maar weer eens gemaild.
15 april hetzelfde verhaal.
22 april heeft mijn vrouw gebeld omdat de "experience" ondertussen grondig vergald was en zij haar geld terug wilde hebben. Haar werd beloofd dat zij dezelfde dag nog zou worden teruggebeld.
23 april 's middags geen reactie dus weer gebeld. Of wij een email willen sturen...

De oplossing

Geld terug; de experience is vergald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Experience Gifts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Experience Gifts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen