Klacht Experience Gifts: ongeldige bon

Klachtnummer
# 49739
Gebruiker
lj
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

Mijn vriend krijgt onlangs een mail ivm het faillissement..
Wij hebben 3 x een afspraak gemaakt en is 3 x afgezegt vanwege weersomstandigheden..
En dan krijg je een mail dat je geen geld of niks terug krijgt ma wel korting?
Dit kan echt niet...
er gewoon opnieuw geld voor vragen.. dit was een verjaardags cadeau en nu kan hij er alsnog zelf voor gaan betalen..
Wij hebben graag ons geld terug of dat de tegoedbon gewoon geldig word verklaard..
Dit is niet onze fout ma wel ons geld.

Ik hoop dat dit op een nette manier kan worden opgelost...

Mvg laura jacobs

De oplossing

Geld terug of een geldige bon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Experience Gifts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Experience Gifts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen