Wij vinden dat Experience Gifts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Experience Gifts: ongeldige bon
Details
De klacht
Beste,Mijn vriend krijgt onlangs een mail ivm het faillissement..
Wij hebben 3 x een afspraak gemaakt en is 3 x afgezegt vanwege weersomstandigheden..
En dan krijg je een mail dat je geen geld of niks terug krijgt ma wel korting?
Dit kan echt niet...
er gewoon opnieuw geld voor vragen.. dit was een verjaardags cadeau en nu kan hij er alsnog zelf voor gaan betalen..
Wij hebben graag ons geld terug of dat de tegoedbon gewoon geldig word verklaard..
Dit is niet onze fout ma wel ons geld.
Ik hoop dat dit op een nette manier kan worden opgelost...
Mvg laura jacobs
De oplossing
Geld terug of een geldige bonBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.