Klacht Expert Barneveld: Weigering garantieverplichtingen na te komen. Onbeschofte behandeling, en verkopen van leugens.

Bernard

Zie onderstaande klacht zoals gemeld bij Expert Barneveld, bij ...(naam verwijderd en verplaatst naar privegedeelte), franchisenemer: - Het is een grote schande, dat u, hetgeen wordt gesteld door de monteur (ene ... (naam verwijderd en verplaatst naar privegedeelte). Heeft blijkbaar geen achternaam) van Liebherr voor waar neemt; - Net zoals u liegt en bedriegt deze man; - Deze man heeft u waarschijnlijk willen pleasen door deze verklaring voor de ijsvorming te geven. Ook hierover is het laatste woord nog niet gesproken; - Deze vlerk heeft mij nota bene uitgelegd hoe het door uw medewerker nodeloos in werking gestelde coolplus systeem werkt.Voorts toonde de monteur mij aan dat weldegelijk door uw medewerker , de koelkast verkeerd was geïnstalleerd; - Dat u stelt uit coulance een glasplaat te hebben geleverd, is een ware gotspe. Ik heb u aangetoond dat deze glasplaat aanwezig diende te zijn, zoals de gebruiksaanwijzing laat zien. U was het hier volledig mee eens. U had hierover zelfs met Liebherr gebeld, die mij in het gelijk stelde. Uw brief bevat louter leugens!!

Levering juiste glasplaat. Oplossing voor barst in bovenblad koelkast. Excuses!
Dan wel geld terug.

Wij vinden dat Expert Barneveld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bernard
    Nu kunt u zich voorstellen hoe onbeschoft ik ben behandeld door
    A. Lamberts en medewerkster . Ze reageren zelfs niet op mijn klacht.
    Koop er nooit mensen adviseer ik u.,