Klacht Expert-shops.com: Slechte kapstok ontvangen en geen vervanging gekregen

Klachtnummer
# 17699
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Umbra kopstok opgestuurd gekregen die zeer slecht bleek. Beschadigd, gerepareerd door op o.a. beschadigingen verf te tippen. Ik heb foto's moeten maken van de kapstok waarna expert-shop melde dat mijn klacht gegrond was. Oplossing was volgens hun een andere kapstok die ze zouden opsturen, de oude hoefde niet te worden geretouneerd. Ik heb al meerdere keren gehoord dat ze een ander zouden opsturen maar nu na bijna 2 maanden niets ontvangen. Contact is er af en toe maar dat is om te melden dat er die week een binnen komt van leverancier en opgestuurd wordt, meerdere keren gebeurd maar daadwerkelijk geen resultaat.

De oplossing

Nieuwe kapstok als beloofd of geld incl verzendkosten terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expert-shops.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expert-shops.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen