Klacht Expert: afspraken / belofte nakomen

Qwe

nadat de wasmachine ( whirpool Indiana 1400 ) binnen korte tijd 2 keer defect was is door expert in Assen meegedeeld dat expert uit coulance de reparatiekosten voor hun rekening nemen. Factuur ( copie ) is in de winkel afgegeven en tot nu toe ( aantal maanden later ) nog niets van vernomen. Aantal keren in de winkel geweest en gebeld en iedere keer krijg ik als antwooord dat ik teruggebeld word ( door de bedrijfleider )... Ik wacht nog steeds op antwoord.

Datgene wat expert Assen gezegd heeft ook nagekomen wordt ( uit coulance de reparatiekosten betalen ).

Expert
    Het spijt ons dat hier onduidelijkheid is over de factuur van de reparatiekosten.Wij hebben inmiddels contact gehad met de Expertwinkel in Assen. Zij laten ons weten dat zij diverse malen hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, maar dat dit tot op heden niet lukt. Ook het door u opgegeven mailadres werkt niet. Is het daarom mogelijk dat u zelf contact opneemt met de winkel?

Expert Service Center

Ook een klacht indienen over Expert?