Klacht Expert: afspraken / belofte nakomen

Klachtnummer
# 174114
Gebruiker
Qwe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

nadat de wasmachine ( whirpool Indiana 1400 ) binnen korte tijd 2 keer defect was is door expert in Assen meegedeeld dat expert uit coulance de reparatiekosten voor hun rekening nemen. Factuur ( copie ) is in de winkel afgegeven en tot nu toe ( aantal maanden later ) nog niets van vernomen. Aantal keren in de winkel geweest en gebeld en iedere keer krijg ik als antwooord dat ik teruggebeld word ( door de bedrijfleider )... Ik wacht nog steeds op antwoord.

De oplossing

Datgene wat expert Assen gezegd heeft ook nagekomen wordt ( uit coulance de reparatiekosten betalen ).

1 reactie

  1. Auteur
    Expert
    Datum
    Het spijt ons dat hier onduidelijkheid is over de factuur van de reparatiekosten.Wij hebben inmiddels contact gehad met de Expertwinkel in Assen. Zij laten ons weten dat zij diverse malen hebben geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen, maar dat dit tot op heden niet lukt. Ook het door u opgegeven mailadres werkt niet. Is het daarom mogelijk dat u zelf contact opneemt met de winkel?

    Met vriendelijke groet,
    Expert Service Center

Ook een klacht indienen over Expert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen