Expert is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Expert: garantietermijn twee weken verstreken, vriezer kapot en geen service
Details
Klacht
Twee weken na het verstrijken van de garantietermijn werkt de vriezer van de koel/vries combinatie niet meer. In de winkel wordt gezegd dat ze niets kunnen betekenen, behalve de koelkast op onze kosten naar de fabriek sturen. Bij de klantenservice van Bosch, die ik daarop gebeld heb, wordt ook bevestigd dat er een monteur komt op onze kosten.De koelkast is net twee jaar oud en zou niet nu al kapot mogen gaan.
Gewenste oplossing
Expert of Bosch moet zorgen voor een correcte afhandeling en het product kosteloos repareren of vervangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.