Klacht Expert: garantietermijn twee weken verstreken, vriezer kapot en geen service

Klachtnummer
# 75016
Gebruiker
E. Gruenbauer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Twee weken na het verstrijken van de garantietermijn werkt de vriezer van de koel/vries combinatie niet meer. In de winkel wordt gezegd dat ze niets kunnen betekenen, behalve de koelkast op onze kosten naar de fabriek sturen. Bij de klantenservice van Bosch, die ik daarop gebeld heb, wordt ook bevestigd dat er een monteur komt op onze kosten.
De koelkast is net twee jaar oud en zou niet nu al kapot mogen gaan.

Gewenste oplossing

Expert of Bosch moet zorgen voor een correcte afhandeling en het product kosteloos repareren of vervangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Expert is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen