Klacht Expert: Ik ben hier op een oneerlijke manier behandeld wat betreft schade en prijsberekening.

sad Niet opgelost
David

Ik had een tv beugel nodig, maar ik wist niet precies de maat.
De expert wist raad. Voor 70 Euro kon hij mij een 'display model' verkopen voor 69,99 Euro. Die zou zeker passen.
Bij de tv bleek dat hij niet paste. Bovendien bleek de beugel beschadigd. Iemand had er twee extra gaten in geboord om hem passend te maken. De scherpe randjes zaten er nog aan. Dat was niet vermeld, en het leek op het internet dat er ook geen echte korting berekend was. Ik tekende de juiste afmetingen van de tv op een stuk papier, en ik was eigenlijk blij dat hij niet paste.
Ik bracht hem terug, maar toen de expert mijn afmetingen zag zei hij: 10 bij 10; die past dus wel. Ik zei: "Leg de beugel maar op de tekening, dan zie je het wel." Inderdaad had ik 7,5 bij 7,5 cm. nodig. "Geen probleem", zei de expert, en hij zocht om een die wel zou passen. Hij toonde mij zo'n beugel die hij kon bestellen, en zei: "nog goedkoper ook!" Ik zag dat deze 42,99 Euro was, maar bij de afrekening kreeg ik opeens maar 20 Euro terug. Ik vroeg: "Hoe kan het dat'ie opeens 7 Euro uurder is?" De expert wist het ook niet mar stelde voor dat die eerste prijs hun (inkoop)prijs zou zijn. Dat geloofde ik niet, maar ik hield mijn mond.
Thuisgekomen zag ik dezelfde beugel op het internet bij vier zaken geadverteerd. De hoogste prijs was inderdaad 42,99 Euro. (Bij een bouwmarkt in Drachten was hij in de aanbieding voor 27,99 Euro.) Ik ging terug en wilde mijn geld terug. Dat was geen probleem. (De meeste klanten zullen er wel instinken, denk ik dan maar.)
Twee jaar geleden had ik ook al zo'n ervaring bij dezelfde zaak, maar blijkbaar had ik de les nog niet geleerd: "Wees op uw hoede en wacht u voor Schummelers!"

Eerlijkheid, openheid, transparantie.
En als ze iets niet weten, dan moeten ze dat toegeven.
Als ze oneerlijk geweest zijn of fouten gemaakt hebben moeten ze dat toegeven.
Ik heb deze klacht op hun website gedeeld, maar ik kan het daar niet terugvinden.

Geen reactie gehad van Expert, Drachten

David
Er is geen reactie of contact geweest.

Ook een klacht indienen over Expert?