Opgelost door Expert: Nieuwe Beko Vrieskast

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184104
Gebruiker
Joyce
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 16 augustus 2016 een Beko Vrijstaand, Soort: Staand, Kleur van het product: Wit. Nettocapaciteit vriezer: 65 l, Vriescapaciteit: 8 kg/24u, Bewaartijd bij stroomuitval: 15 uur. Breedte: 48 cm, Diepte: 53 cm, Hoogte: 82 cm.
16 augustus 2016 gekocht voor 179,00. Ik had deze vrieskast 2 dagen in gebruikt maar ik kon er geen spullen inzetten. De vrieskast was veel te klein ook de onderste laag kon niets bijzonders in. Ik belde 19 augustus op om een andere vrieskast en of ze deze terug konden nemen. Hij was gebruikt en dus kon ik deze niet inruilen voor een betere met goede vakken in de vrieskast. Ik moet namelijk aan mijn knie geopereerd worden dus ik moet een voorraad eten in mijn vrieskast hebben. Ik had dit nooit van EXPERT verwacht het is toch een goede zaak. Ze vallen me bijzonder tegen. Dus niet klantvriendelijk. EXPERT doe hier wat aan. EXPERT in Soest.

De oplossing

EXPERT neem alstublieft de vrieskast terug en laat me een goede andere kopen.

1 reactie

  1. Auteur
    Joyce
    Datum
    Expert neemt de vrieskast terug en ik koop een nieuwe. Klacht afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joyce
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Expert?