Klacht Expert: slechte kwaliteit tablet Alcatel

Klachtnummer
# 29868
Gebruiker
Carl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon Timothy heeft voor zijn 10e verjaardag een Tablet van Alcatel gehad. Hierbij heb ik tevens een beschermhoesje besteld. (december 2012). 1e tablet was het touchscreen stuk uiteindelijk een nieuwe gekregen. 2e tablet speaker stuk uiteindelijk een nieuwe gekregen. 3e tablet deed het in 1e instantie na enige dagen werken viel hij uit. naar fabriek gegaan deze hebben hem reset. Na een paar uur spelen zwarte vlekken in beeld. ik denk dat het binnenscherm gebroken is. Expert zegt dat het valschade is , terwijl mijn zoon duidelijk heeft aangegeven dat hij hem niet heeft laten vallen. Ik geloof hem want hij zou dat rustig toegeven als dat zo is. Kwaliteit is gewoon belabberd.
Resultaat 1. ik moet nu 50 euro onderzoekskosten betalen anders krijg ik hem niet terug
2.tablet is kapot 3.hoesje wel betaald niet geleverd. 4. zoon heeft geen tablet.

De oplossing

Geld retour van zowel tablet als hoesje. Contract dient m.i. in het kader van klantvriendelijkheid te worden ontbonden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen