Klacht Expert: Totaal geen service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 50162
Gebruiker
vidanto
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind november een notebook teruggebracht, dat niet meer wou starten.
Aan het eind van de week zou er informatie komen. Niet dus. Maar eens langs gegaan: de eigen servicedienst kon het niet vinden, dus maar opgestuurd. Eind van de week zou ik iets horen, Niet dus. Opnieuw langsgegaan: o dat wordt wel eind volgende week.
En dan kan het zijn, dat onze telefoon het niet goed deed: voicemail werkte niet.
Maar als je dan per e-mail vraagt, hoe het zit, krijg je geen reactie. Na de tweede e-mail, via het hoofdkantoor krijg je dan de melding, dat je e-mail ongelezen is verwijderd.
Twee weken later wordt je kapotte notebook bij je thuis afgeleverd.
Expert Maastricht, Brusselsepoort, voor ons nooit meer.

De oplossing

Eerlijk gezegd: dit is zo'n gebrek aan fatsoen, dat we inmiddels diverse aankopen elders gedaan hebben. Voor ons heeft Expert helemaal afgedaan.T

1 reactie

  1. Auteur
    vidanto
    Datum
    Zoals verwacht: Expert reageert niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vidanto
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Expert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen