Klacht ExpertWatches: Bestelde artikel niet ontvangen.

Klachtnummer
# 470015
Gebruiker
Kar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 juni 2020 heb ik 2 horloges besteld en betaald. Op 29 juni 2020 is er maar een horloge geleverd. Bedrijf reageert niet op mijn mails en klachten.

De oplossing

Of mijn geld terugstorten of bestede horloge.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ExpertWatches hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ExpertWatches?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen