Klacht Express Taxi Service: Slechte service

Klachtnummer
# 281909
Gebruiker
Klant321
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben voor twee familieleden op leeftijd een taxi geboekt om op Schiphol opgehaald te worden. De enige reden om dit te doen was om ze alle zorg te ontnemen m.b.t. de verdere reis naar huis. Om verwarring te voorkomen hebben wij specifiek de optie gekozen (en extra betaald) om onze gasten bij de Meeting Point op te laten halen.

Bij aankomst bleek de chauffeur niet aanwezig. Deze is gebeld. Hij gaf aan onderweg te zijn en in 5 minuten te arriveren. Uiteindelijk kwam hij pas een half uur later opdagen!

De auto bleek boven geparkeerd te staan bij de vertrekhallen, waardoor onze gasten, die op leeftijd zijn alsnog een hele afstand hebben moeten lopen. Vervolgens verdween de chauffeur nog eens 15 minuten om bij een naastgelegen hotel de parkeerkosten te gaan betalen? Het resultaat was dat onze gasten, die wij alle zorg wilden ontnemen door een pick-up op Schiphol te regelen, compleet gestresseerd en geirriteerd thuis zijn aangekomen.

Wij hebben een aantal keren gebeld en e-mails gestuurd aan Express Taxi om onze klacht te melden en hebben tot dusver geen antwoord mogen ontvangen.

De oplossing

Compensatie: wij vragen Express Taxi Service om een deel van de kosten terug te betalen gezien zij niet conform afspraak hebben geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Express Taxi Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Express Taxi Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen