Klacht Expressgo.nl: Geen levering van het bestelde en betaalde product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 549215
Gebruiker
S Bosch
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bestelling niet geleverd, geen reactie meer op mails/chat

Gewenste oplossing

Leveren of geld terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expressgo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    S Bosch
    Datum
    Nog niet gehoord, niet via chat en ook niet via mail. Er staat nog steeds bij de chat dat er onmiddelijk wordt gereageerd, en wat ik kwalijker vind: je kunt nog steeds bestellen alsof alles normaal is. Als klant wil ik vooral 1 ding: transparantie! Ik zou het begrepen hebben als er problemen zijn met levering, maar reageer dan tenminste.
  2. Auteur
    S Bosch
    Datum
    Nog steeds geen reactie!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Expressgo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen