Klacht Expressgo.nl: Helft van bestelling na 2 maanden ontvangen, geen reactie op retour instructies.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 550539
Gebruiker
H.M. Koopmans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee maanden na bestelling en betaling, en na vele e-mails en chats via de website, uiteindelijke de helft van de bestelde en betaalde goederen ontvangen.

De oplossing

Ontvangen artikel retour nemen en betaalde bedrag terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expressgo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    H.M. Koopmans
    Datum
    Niks meer gehoord, zag wel dat men nu een wachtwoord nodig heeft om op hun website te komen......wachtwoord opgevraagd, geen antwoord !!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.M. Koopmans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Expressgo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen