Klacht Expressgo.nl: Koffieapparaat en termos kan gekocht in mei en nooit ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 559897
Gebruiker
Adriessen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wel betalen en geen product ontvangen. Koffieapparaat voor cupjes met thermosfles besteld in mei maar nog steeds niets ontvangen en ook geen reacties op mails.

Ik heb bij klachtenkompas deze klacht al een aantal keren ingrediend maar ik kom niet verder.

Graag mijn bestelde producten ontvangen of mijn geld terug 63,70 euro

Gewenste oplossing

De producten alsnog ontvangen of het geld terug.
Geboden oplossing
Nog steeds niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expressgo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Expressgo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen