Klacht expresso nederland: Klacht over broek en winkel is 40 km verderop!

Klachtnummer
# 288716
Gebruiker
Dani74
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben een klant die regelmatig kleding koopt/besteld bij Expresso. Ik ben altijd tevreden maar tijdens een weekend weg een broek gekocht die 2 maten groter is geworden. Expresso gebeld, ik woon in Hoorn maar ze geven aan even in de auto stappen en naar Alkmaar. Ik heb 2 kleine kinderen, 1 auto en een man die werkt. Dan zit je dus klem en er wordt gemeld mailen mag maar uit ervaring komt daar meestal niks uit. Voor anno 2018 waarin iedereen online aankopen doet vindt ik dit erg slecht van Expresso.

De oplossing

Opsturen, beoordelen en oplossing bieden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat expresso nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over expresso nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen