Klacht Expresstours: Reis geboekt geld terug

Klachtnummer
# 258308
Gebruiker
rvvh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een reis geboekt en betaald ging niet door we konden kiezen of andere datum of geld terug wij kozen voor geld terug en dit zou binnen 3 weken gestort worden maar dit is tot op heden niet gebeurd het gaat om een bedrag van 276 euro

De oplossing

Geld terug ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Expresstours hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Expresstours?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen