Klacht Expresswear.nl: ik hoop dat er een oplossing gevonden word de fout zit bij jullie

eerste banaan

broek teruggestuurd via dhl retourstikker er opgeplakt pakket is niet aangekomen bij expresswear ze Hadden ook geen track en traycy gestuurd via de mail naar mij het bezorgmoment dus het track en Tracy nummer heb ik niet maar ik moet wel betalen terwijl ik niks heb

uitgaan zoeken waar het pakket gebleven is

Expresswear.nl
    Beste mevrouw Koeman,

Onze klantenservice heeft een aantal keren contact met u gehad over deze kwestie en een aantal keer uitgelegd dat het pakket niet te traceren is en hier niet retour is gekomen.

Wij bieden de service gratis retourneren aan zoals beschreven op onze webshop en achter op de papieren factuur die wij meezenden bij de order. Op deze informatie staat dat de retoursticker op de zak geplakt moet worden en ingeleverd moet worden bij een PostNL punt.

Helaas heeft u het pakket bij een DHL punt afgegeven zoals u aangeeft en geen verzendbewijs ontvangen. Wij hebben geen pakket retour ontvangen van u waardoor wij ook geen retour voor u kunnen aanmaken.

Het pakket is niet te traceren omdat het niet juist geretourneerd is, de verzender is verantwoordelijk voor het verzenden van het pakket en om een verzendbewijs over te kunnen dragen, in dit geval bent u zelf verantwoordelijk voor het zoekraken van het pakket.

Wij vinden het erg vervelend maar wij kunnen in deze niets meer betekenen voor u, wij hebben ons uiterste best gedaan door voor u onderzoeken te laten instellen bij de PostNL en de DHL, de uitslagen zijn helaas allemaal negatief uitgevallen.

Mochten wij het pakket toch nog ontvangen dan zal deze uiteraard gewoon als retour behandeld worden.

Expresswear.nl

eerste banaan
niks ze kunnen er niks mee

Ook een klacht indienen over Expresswear.nl?