Opgelost door Exquisit: roest vorming in vaarwasser

hallo,
ik heb roest vorming bij mijn vaatwasser onder het filter. vaatwasser is van september 2014 . ik heb domest gebeld en gemaild maar ze willen een schade vergoeding geven van 30 euro, en dan moest ik het zelf af en toe weg poetsen met rvs poets. (dit heb ik geprobeerd, binnen aantal dagen zit het er weer, en het komt steeds meer bij.) hier ga ik niet meer akkoord aan gezien mijn vaatwasser steeds meer gaat roesten, maar ze blijven bij hun stand punt en negeren mij nu volledig.
nu weet ik het is een vaatwasser van maar 299 euro, maar was niet de bedoeling om naar half jaar al weer nieuwe te moeten kopen.

ik wil graag een andere vaatwasser of mijn geld terug zodat ik andere vaatwasser kan kopen!

Exquisit
    Geachte heer/ mevrouw,Helaas heeft deze service aanvraag door miscommunicatie vertraging opgelopen. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en zijn we tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet,
    With kind regards,Domest Import-Export b.v.
    Exquisit Service
    Davy
    Er is waarschijnlijk miscomunicatie geweest, ik zou het niet weten maar zaterdag wordt mijn vaatwasser omgeruilt. Ik ben super blij met deze afloop nogmaals bedankt

Davy

Ook een klacht indienen over Exquisit?