Klacht Exquisit: Vaatwasser defect

Hengelo

Op 14 oktober is onze vaatwasser kapot gegaan. Deze is net een half jaar oud. Nu blijkt deze pas op 5 november gerepareerd te kunnen worden. Het onderdeel is niet op voorraad en in het magazijn staat blijkbaar niet 1 vaatwasser die ter vervanging geplaatst zou kunnen worden. Dit is overigens bij hetzelfde bedrijf dat een defecte magnetron leverde bij plaatsen van de keuken. Ook hier hebben we een halfjaar op moeten wachten.
Het is toch ongeloofwaardig dat er in 2018 zo lang op een onderdeel gewacht moet worden? Net zoals het ook niet waarschijnlijk is dat dit bedrijf niets ter vervanging op voorraad heeft?

Begin deze week Vaatwasser vervangen of repareren.

Hengelo
    Helaas nog geen reactie
    Exquisit
    Beste heer/mevrouw Diele,

Wij kunnen uw frustratie voorstellen. Uw vaatwasser is op 18 oktober defect gemeld bij ons. Vervolgens hebben wij direct contact met u gehad om de klacht te beoordelen en zo het probleem te verhelpen. Er werd geconstateerd dat de pomp vervangen moet worden. Helaas was deze pomp niet voorradig, en deze is direct voor u in bestelling geplaatst. Hiertoe is met u een afspraak gemaakt om deze maandag 5 november te vervangen. Al met al heeft het dus zo'n 2,5 week in beslag genomen, iets wat voor ons ook ongebruikelijk is. Maar omdat wij afhankelijk zijn van het betreffende onderdeel kan dit niet bespoedigd worden, dus dat is heel spijtig.

Aanstaande maandag zal de pomp vervangen worden conform afspraak. Wij gaan er van uit dat het probleem daarmee ook opgelost is.

Onze excuses dat u zo lang heeft moeten wachten en dat dit niet volledig naar wens is opgelost. Zoals aangegeven is dit voor ons ook niet gebruikelijk.

Exquisit Service

Ook een klacht indienen over Exquisit?