Klacht Extate: Oplichterij

carmen

Op 14 maart 2013 om 19:45 uur heb ik een woning aan de Laan van Meerdervoort in Den Haag bezichtigd. Mw ***** van het bedrijf Extate liet mij de woning zien en zij dat ik een aanbetaling moest doen om zeker te zijn dat de woning de volgende ochtend nog voor mij beschikbaar zou zijn. Ik heb dezelfde avond via mijn bank het bedrag ad €719,95 aan Extate overgemaakt. Vrijdag 15 maart heb ik het contract per mail toegestuurd gekregen en om 13:53 heb ik aangegeven de woning niet te willen en Mw ***** heeft aangegeven mijn aanbetaling terug te boeken. Om 17:30 werd ik weer door Mw ***** gebeld en zij gaf aan dat haar baas dhr **** ******** mijn aanbetaling niet zal terugboeken. Als excuse geeft zij aan dat ze in haar eigen tijd mij de woning liet zien en dat de huisbaas akkoord is gegaan dat ik de woning zou huren. Ik heb niets ondertekend en ben met niets akkoord gegaan. Ze reageren niet op mijn aangetekende brief, e-mails en telefoon. Graag uw hulp.

Mijn aanbetaling ad €719,95 aan mij terug te betalen. Mw Asruf heeft duidelijk aangegeven dat ze mijn aanbetaling zouden overmaken. Mijn collega's zatten bij mij aan dezelfde eiland en hebben dit allemaal meegekregen toen ik met haar aan de telefoon zat ook toen ze om 17:30 uur belde om aan te geven dat haar baas anders over dacht. Het kan toch niet zo zijn dat een consument die binnen 24 uur een woning afwijst en nergens akkoord is gegaan zomaar door een bedrijf wordt opgelicht? Ze hebben geen Algemene Voorwaarden op hun site en op mijn verzoek om dit naar mij te sturen is niet gereageerd.

Wij vinden dat Extate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Extate?