Klacht Externebatterij.nl: Defecte powerbank geweigerd

Klachtnummer
# 326741
Gebruiker
R. Postma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

13 augustus Xiaomi powerbank gekocht twv 49,95, na 10x gebruik laadde de batterij niet meer op, vorige week defect gemeld en retour gestuurd, volgens hun was het een gebruikersfout, de ingang was defect echter alleen de door hun geleverde kabel gebruikt.
Omruiling niet mogelijk wel korting van 25% op nieuwe bestelling.
Onacceptabel voor mij.

De oplossing

De powerbank omruilen

1 reactie

  1. Auteur
    Externebatterij.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R.Postma,

    Na overleg hebben we besloten de powerbank te repareren. Dit zal de klacht oplossen.

Ook een klacht indienen over Externebatterij.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen