Klacht ExtraHome.nl: gewoonweg slechte service

darkfader

Komen afspraken niet na... o.a. levering kon niet worden gevonden of gewoonweg annuleren na dat ze binnen 30 min zouden arriveren. (automatisch bericht?). Slechte communicatie: onaangekondigde leveringen terwijl dat wel zou moeten. Beschadigde leveringen. Onprofessionele bezorgers... pakket neerzetten en krabbeltje vragen is het enige dat ze goed kunnen.

In eerste instantie erkennen dat hun service gewoonweg slecht is en daarna zorgen dat pakketten niet beschadigd worden afgeleverd (dat scheelt al weer een of twee keer een dag vrij nemen). Daarna zorgen dat afspraken worden nagekomen. Zorgen dat pakket al vroeger ingeladen is en daarmee evt eerder geinformeerd kan worden over een annulering. Daarnaast ook evt op de dag zelf eerder inschatten of ze nog langs komen en niet annuleren na dat ze al zeggen binnen 30 min te arriveren.

Wij vinden dat ExtraHome.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ExtraHome.nl?