Opgelost door ExtraHome.nl: Niets geleverd door extra@home, levering niet traceerbaar, bankloos

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 375304
Gebruiker
judithv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bank en salontafel besteld bij Leenbakker, deze zouden 4 juli geleverd worden. Nu krijg ik op 27 juni bericht van Leenbakker dat de bank eerder leverbaar is en dus al op 29 juni geleverd kan worden. Dit komt mij nog beter uit aangezien ik dan geen vrij hoef te nemen op werk en ik regel ook direct dat mijn oude bank op 28 juni naar de vuilstort wordt gebracht.

Maar helaas op 29 juni heb ik nog steeds geen tijdspecificatie van Extra@Home. Na bellen met leenbakker wordt mij verteld dat de bank en de salontafel zijn afgegeven aan extra@home, maar dat extra@home de artikelen niet meer kan traceren. Ze zijn een gedeelte kwijt.

Nu zit ik dus zonder bank en zonder salontafel. Ik krijg op 29 juni een mail waarin staat dat ze op maandag 1 juli komen leveren. Ik bel erachteraan en wat blijkt, dit kan ook niet want ze hebben mijn artikelen nog steeds niet getraceerd. Ik moet dinsdag maar weer bellen zeggen ze.

Ik bel dinsdag weer en je snap het zeker wel, nog steeds zijn mijn artikelen niet getraceerd. Na bellen met Leenbakker, besluit de Leenbakker-medewerker er druk achter te zetten, want dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Zelfs dit maakt niets uit. Want op woensdag 3 juli, na diverse malen contact met Extra@home, zijn mijn artikelen nog steeds niet getraceerd. Ik krijg nog een dooddoenend antwoord van de extra@home-medewerker: Het zal waarschijnlijk niet om weken gaan, maar een aantal dagen zeker wel. Pardon??

Wat een waardeloze service. Als je niet in staat bent om de levering goed af te handelen, bied dit dan ook niet aan!

Ik zit dus nu op het moment van schrijven zonder bank en zonder salontafel, te wachten op een reactie van extra@home. In de woorden van de Extra@home-medewerker; ''helaas''

De oplossing

Dat de artikelen uiterlijk aan het eind van deze week geleverd worden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ExtraHome.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
judithv
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vlak nadat de klacht in behandeling was genomen op klacht.nl, werd ik gebeld door extra@home. Ze hebben de artikelen alsnog getraceerd en komen zaterdag leveren. Ben benieuwd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ExtraHome.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen