Klacht ExtraHome.nl: Slechte klantenservice Extra@home

Klachtnummer
# 284575
Gebruiker
CarmenFoppen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De klantenservice heeft ruim 2 maanden nodig gehad om me te vertellen dat ze me niet konden helpen. Ik heb meerdere keren gebeld en werd elke keer aan het lijntje gehouden. De klantenservice kan niet doorverbinden met de klachtenafdeling en die kan ook niet rechtsreeks gebeld worden. Sterk staaltje van slechte klantenservice.

Gewenste oplossing

Een beter werkende klantenservice en de mogelijkheid om rechtstreeks met iemand van de klachtenafdeling in contact te komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ExtraHome.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ExtraHome.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen