Klacht ExtraHome.nl: van kastje naar muur en voor de gek gehouden met bezorgmoment

Klachtnummer
# 453042
Gebruiker
Nina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zij sturen een een sms dat mijn bestelling wordt bezorgd binnen een tijdbestek staat ook tijd bij, Nog geen 2 uur later krijg ik een sms dat zij niets hebben gekregen van de leverancier dat ik met hen contact moet opnemen. Dit gedaan beter bed geeft aan het is wel aangeleverd. Ik app met dit nr 0613784157, daar sluiten zij mijn hulpvraag zonder gegevens na te kijken en doen niets de informatie die beter bed heeft gegeven dat het wel aangeleverd is ,en waarom ik in eerste instantie wel bezorgd wordt en opeens 2 uur later dat zij niets hebben gekregen erg vreemd!

De oplossing

Uitleggen waarom zij mensen voor de gek houden door eerst aflevermoment te bevestigen en 2 uur later is mijn bestelling niet bij hen aangekomen,
Bedrijf moet gaan uitzoeken waar mijn bestelling is als leverancier het wel heeft afgeleverd bij hen. Niet van kastje naar muur sturen . En op de site zetten zij zelf dat zij andere tijd hebben wat je nog steeds niet ziet , eerst laten wachten en de leverancier beter bed de schuld geven,

Volg je pakket hier.
Beter BedMeer opties
Verwacht: vandaag tussen 10:45 en 13:45

Klantenservice Extra@Home heeft contact gehad


Dit pas om 16.30 uur op track en trace vermelden na een dag wachten en onbeschofte klantenservice via app doen alsof het aan de leverancier ligt waar ik besteld heb
We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier.


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ExtraHome.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ExtraHome.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen