Klacht Extratuning.nl: Geen reactie voor retour sturen artikel

Klachtnummer
# 255303
Gebruiker
D.boekhorst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een artikel besteld via extratuning. Snel geleverd. Bleek niet het juiste artikel dat ik nodig had en wil het terugsturen. Er circuleren diverse mobiele nummers van dit bedrijf, allemaal buiten gebruik. Ook verschillende adressen...Heb inmiddels meerdere keren gemaild en krijg geen enkele reactie. Ik wil eerst contact voor ik iets terugstuurt naar dit vage bedrijf. Het geeft mij als koper weinig vertrouwen in het aanschaffen van artikelen via internet, jammer dat een bedrijf als dit dat veroorzaakt.

De oplossing

Contact met het bedrijf, juiste retouradres en geld retour. Daarnaast zou een berisping van welke instantie dan ook bij dit bedrijf op het juiste zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Extratuning.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Extratuning.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen