Klacht Extratuning.nl: Niet leveren van betaalde goederen

Klachtnummer
# 64381
Gebruiker
PaulM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Versnellingspookhandel hoes besteld en betaald. Hoes niet geleverd. iIk heb in februari de bestelling geplaatst en ondanks e-mails geen reactie gekregen.

De oplossing

Levering van de hoes of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Extratuning.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Extratuning.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen