Opgelost door Eye Wish Opticiens: De coating van mijn zonnebrilglazen laat los.

Hennie

De coating van mijn zonnebrilglazen op sterkte laat los. ik heb een klacht ingediend bij Eye Wish in Zutphen, Daar werd gezegd SORRY, maar de garantie is maar 2 jaar en de bril is ruim 2,5 jaar oud. Eye Wish wil uit coulance alleen korting op nieuwe glazen geven. Hier kan ik geen genoegen mee nemen. Ik wil gratis nieuwe glazen in mijn zonnebril, omdat dit duidelijk een productie fout is. PASOP: voor een ieder die een zonnebril bij Eye Wish wil kopen de glazen gaan maar 2,5 jaar mee.

Gratis nieuwe glazen in mijn zonnebril.

Hennie
    Eye Wish geeft niet thuis op mijn klacht via klachtenkompas.nl (coating zonnebrilglazen laat binnen 2.5 jaar los) hier kun je aan zien serv. Eye Wish is 0.o dus aan ieder die een zonnebril bij Eye Wish wil kopen PAS OP: de coating op de zonnebril glazen gaan maar 2.5 jaar mee en Eye Wish vergoed geen nieuwe glazen.
    Hennie
    Eye Wish doet dit af met een algemeen standaard berichtje. (Eye Wish lost dit naar behoren op geen woorden maar daden en vergoed de glazen van de bril zoals het hoort) want ik mag er na ik hoop toch van uit gaan dat redelijkewijs de coating langer dan 2.5 jaar op de glazen blijf zitten. (DIT IS DUIDELIJK EEN PRODUCTIE FOUT) Als Eye Wish van mening is dat 2.5jaar lang genoeg is voor de coating op de brillenglazen kunnen ze dit beter bij de aankoop vertellen dat zou veel problemen voorkomen.(dan had ik dus de bril nooit bij Eye Wish gekocht)
    Hennie
    Eye WISH heeft mijn klacht: De coating van mijn zonnebril laat los opgelost. De heer Felix Rothuizen van Consumentenservice Eye Wish heeft voor mijn klacht een 100% tevreden oplossing bedacht (mijn glazen worden vergoed) hiervoor mijn hartelijke dank.

Hennie
Eye Wish heeft mijn klacht opgelost. De heer Felix Rothuizen van consumentenservice Eye Wish heeft mijn klacht met 100% tevredenheid opgelost. Mijn brillenglazen worden door Eye Wish vergoed.

Ook een klacht indienen over ?