Klacht Eye Wish Opticiens: geen garantiereparatie

sad Niet opgelost
peter

Na aankoop dure Silhouette bril met titanium poten ( vrijwel onbreekbaar wordt gesuggereerd) met aankoopbedrag van euro 573,50 ( incl glazen) brak binnen één van de poten af. Die werd tegen betaling van 24 euro! gerepareerd ( aankoop 10/15 en breuk 2/18).
Binnen 3 mnd brak ook de andere poot af. Ditmaal geen service en zou een reparatie volledig betaald moeten worden ( bril uitsluitend in bijgeleverde doos bewaard en uitsluitend gebruik achter de computer). Dat aanbod heb ik geweigerd en sindsdien op zoek naar goed alternatief.. totdat ik vergelijkbaar probleem met Eye Wish tegenkwam

reparatie tegen vergelijkbare kosten als breek eerste poot

peter
    Helaas heb ik nog geen enkele reactie van Eye Wish Opticiens mogen ontvangen, noch een verzoek tot bijvoorbeeld extra informatie!
    Eye Wish Opticiens
    Beste heer Nederlof,

Wij hebben uw klacht, per de 24e maart gelijk in behandeling genomen en gedeeld met onze collega’s in de desbetreffende winkel.
    Zoals u zelf reeds aangeeft heeft u een bril uit 2015, hierop zat een DubbelZeker verzekering. Toen uw 1e pootje afbrak was deze verzekering reeds verstreken en hebben de collega’s uw pootje gerepareerd uit coulance met 80% korting.
    Inmiddels is de bril 6 jaar oud, voor een bril staat een economische levensduur van 3 a 4 jaar.
    Helaas kunnen mijn collega’s u daarom niet meer helpen onder dezelfde voorwaarden als in 2018.
    Mocht u het pootje alsnog gerepareerd willen hebben dan bent u uiteraard bij mijn collega’s in Amsterdam welkom. Maakt u dan een afspraak via onze website of neemt u even telefonisch contact op met mijn collega’s in de desbetreffende winkel.

Groet,

Eye Wish Opticiens

peter
Aangeboden wordt tegen commerciële prijzen het pootje te vervangen. Bij aankoop is duidelijk gesteld dat titanium onbreekbaar zou zijn en de prijs dus meer dan waard zou zijn. Ondanks normaal gebruik en opbergen in brillendoos toch beide kanten gebroken. Of dit nu wel of niet binnen garantieperiode valt is géén argument. Het verkooppraatje klopt niet en product (Silhouette brillen) niet onbreekbaar bij normaal gebruik!

Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?