Klacht Eye Wish Opticiens: ik voelde me zo beledigd dat ik weg ben gelopen

J. Krotoszynska

Afgelopen donderdag had ik afspraak voor de oogmeting bij eye wish opticiens in Rotterdam Coolsingel . Deze afspraak heb ik twee dagen eerden in de winkel gemaakt en was toen al bekend dat ik voor beeldscherm bril via mijn werkgever kom. Blijkt dat Eye Wish niet meer met mijn werkgever samen werkt en dat ik helaas elders een nieuwe afspraak moet maken. Geen probleem, maar ik was daar al ze hebben leuke brilmonturen dus heb ik gevraagd of ik meting door kan laten gaan voor mijn privé bril. Dame achter de toonbank bekeek me toen kritisch en zei dat ik geen recept van haar kan krijgen. Dat begreep ik dus niet, dus vroeg wat ze daar mee bedoelde. Blijk dat ze dacht dat ik meting bij haar wilde doen om dan later via internet mijn bril te kopen, Ze zei dat ze allen mijn ogen ga meten als ik bij aar bril ga kopen!
Waarom anders zou ik naar de opticien gaan?!Ik weet niet of ze tot conclusie is gekomen dat ik geen bril kan betalen?? Pas ik in haar optiek niet bij de klantenbestand??!

Beste mevrouw Krotoszynska,

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht.
    Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij Eye Wish Opticiens hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven.

Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

Eye Wish Opticiens.
    J. Krotoszynska
    dan wacht ik nog rustig af.
    Beste mevrouw Krotoszynska.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact gehad met de winkel. Wij danken uw voor de toelichting in ons telefoongesprek en uw mening. U ontvangt de komende dagen nog een brief van ons. Hierbij sluiten wij de case.

Eye Wish Opticiens

Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?