Klacht Eye Wish Opticiens: Onder vals voorwendsel bril gekocht

Tamara

Op 01-08-2015 heb ik bij Eye Wish te Haaksbergen een bril gekocht voor 311,95.
De heer J. van den Bos wist mij te vertellen na controle van mijn Avero Achmea pas dat ik zeer goed verzekerd ben en recht heb op een vergoeding van Avero Achmea van 300,00, aldus de uitspraak van de heer J. van den Bos.
Ik hoefde hiervoor niets te doen, Eye Wish zou het verder regelen met Avero Achmea.
Ben daar ook vanuit gegaan dat dat zo was, tenslotte de heer J. van den Bos had dat via mijn pas van Avero Achmea gecontroleerd.
Het overige bedrag van 11,95 Euro heb ik ter plekke contant betaald.
Nu heb ik 20-11-2015 een betalingsherinnering van Eye wish gekregen van 300,00.
Ik heb contact gezocht met Eye wish Haaksbergen en gevraagd om uitleg.
Deze wist mij te vertellen dat ik geen enig recht heb op de vergoeding van de 300,00
Eye Wish Haaksbergenkomt ook niet met een compromis sterker nog ze dreigen mij met een deurwaarder als ik de 300,00 niet binnen 14 dagen betaal.

Ik wens een beschaafde oplossing:
Het ontbinden van het contract of een betaling waarbij een ieder de helft van het open bedrag van 300,00 betaald.

Eye Wish Opticiens
    Beste mevrouw Reuver,

Wat vervelend om te vernemen dat u onverwacht met een rekening geconfronteerd bent. Wij hebben uw klacht direct doorgestuurd naar onze afdeling Vecozo, welke over afgewezen zorgdeclaraties gaat. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.

Eye Wish Opticiens Webcare
    We komen er niet uit!
    Buiten om de toezegging van de heer J. van den Bos dat Eye Wish Haaksbergen de 300 euro bij Avero Achmea zou gaan declareren heb ik ook een "garantiestelling" ondertekend, dit houd in dat mocht de zorgverzekeraar niet uitbetalen aan Eye Wish dat het factuur bedrag dan bij mijn verantwoording ligt.
    Het gaat hier om een verkoop truc dat op een grijs vlak begeeft en ook toegegeven is na een telefonisch gesprek met Brilmij Groep B.V. Vecozo Team.
    NOOIT MEER EYE WISH
    Eye Wish Opticiens
    Beste mevrouw Reuver,

Onze afdeling consumentenservice heeft vandaag nog kort contact met u gehad, waarbij de situatie besproken is.

Eye Wish Opticiens Webcare
    Tamara
    Eye Wish Opticiens Webcare heeft mij inderdaad gebeld maar hier was totaal geen sprake van een voorstel.
    Ik werd opnieuw geconfronteerd met de zogenaamde GARANTIESTELLING "waarvan ik dacht dat dit de garantie papieren voor de bril was" maar was in werkelijkheid een document dat mocht de zorgverzekeraar niet uitbetalen aan Eye Wish dat het factuur bedrag dan bij mijn verantwoording ligt.
    Ik zie het als een lage verkoop truc, voor mij juridisch gezien kansloos, helaas!
    I WISH NO MORE EYE WISH.

Tamara

Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?