Mijn brilsterkte is te sterk gemeten waardoor ik steeds terugkwam op afspraak. Er werd niet gezegd wanneer de garantie verlopen was en er werd steeds gezegd dat ik moet wennen aan een nieuwe brilsterkte
Gewenste oplossing
Graag andere brilglazen met de juiste sterkte die vergoed worden
8 reacties
Auteur
Eye Wish Opticiens
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Xngocc
Datum
Beste Eyewish,
Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb mijn bril aangekocht in Moerdijk breda. Ik begreep de communicatie niet en daardoor ontstond er miscommunicatie.
Graag hoor ik van u
Ngoc
Auteur
Eye Wish Opticiens
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Eye Wish Opticiens
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Eye Wish Opticiens
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Eye Wish Opticiens
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Xngocc
Datum
Ik ben elke dag wel telefonisch bereikbaar. Zou u mij telefonisch kunnen bereiken? Ik heb jullie telefonisch gebeld maar de klacht stond niet in het systeem. Ik zou gebeld worden door jullie collega
Auteur
Eye Wish Opticiens
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste mevrouw Le Ven,
Wij hebben imiddels telefonisch contact gehad en uw klacht uitgebreid besproken.
Met vriendelijke groet, Eye Wish Opticiens
Ook een klacht indienen over Eye Wish Opticiens?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.